Kickstarter kampaņas izstrāde

Piesaistām pūļa finansējumu (crowdfunding) labām idejām.
Kickstarter kampaņas izstrāde
  • Pieredze veiksmīgu kampaņu realizācijā
  • Profesionāļu komanda ar 10 gadu pieredzi
  • Jaunākās tehnoloģijas un efektīvākie mārketinga risinājumi

Mēs vairāku gadu garumā esam uzkrājuši pieredzi, strādājot ar starptautiska mēroga mārketinga kampaņām un ekomercijas projektiem. Šobrīd kā pirmā un vienīgā aģentūra Latvijā piedāvājam profesionālu un pārdomātu Kickstarter kampaņu plānošanu un vadību.

KickStarter kampaņas izstrāde un vadība ir apjomīgs un dinamisks projekts, kuru var iedalīt trīs posmos:

1.  Kampaņas plānošana;

2. Kampaņas vadība;

3. Pēc-kampaņas apkalpošana.

Kampaņas plānošanas procesā mēs izanalizēsim datus par pieprasījumu un konkurenci, palīdzēsim pieņemt lēmumu par tirgiem, uz kuriem koncentrēties, un konsultēsim par visefektīvāko cenu politiku. Sagatavošanās posmā izstrādāsim kopējo kampaņas stratēģiju un sagatavosim visus nepieciešamos materiālus kampaņas realizācijai, tai skaitā saturu, video, mājas lapu, Kickstarter profilu un mediju plānu.

Kampaņas vadība ir darbošanās izvirzītās stratēģijas ietvaros. Pamatā tā ir mediju plāna izpilde, sociālo tīklu mārketings un maksas apmeklējuma kampaņu vadība, izmantojot Facebook Ads un Google AdWords. Nozīmīga ir arī kampaņas atbalsta komunikācija, atbildot uz jautājumiem un komentāriem – Twitter, Facebook, Kickstarter, kā arī e-pastos.

Pēc Kickstarter kampaņas atvērsim interneta veikalu, kas aizvietos kampaņas mājas lapu un turpinās pasūtījumu pieņemšanu, jo aktivitāte var saglabāties augsta pat vairākus mēnešus pēc kampaņas noslēgšanās.

Ja Tev ir unikāla ideja vai jau izstrādāts produkta prototips, piesakies uz bezmaksas konsultāciju par Kickstarter finansējuma iespējām.

Mēs vairāku gadu garumā esam uzkrājuši pieredzi, strādājot ar starptautiska mēroga mārketinga kampaņām un ekomercijas projektiem. Šobrīd kā pirmā un vienīgā aģentūra Latvijā piedāvājam profesionālu un pārdomātu Kickstarter kampaņu plānošanu un vadību.

KickStarter kampaņas izstrāde un vadība ir apjomīgs un dinamisks projekts, kuru var iedalīt trīs posmos:

1.  Kampaņas plānošana;

2. Kampaņas vadība;

3. Pēc-kampaņas apkalpošana.

Kampaņas plānošanas procesā mēs izanalizēsim datus par pieprasījumu un konkurenci, palīdzēsim pieņemt lēmumu par tirgiem, uz kuriem koncentrēties, un konsultēsim par visefektīvāko cenu politiku. Sagatavošanās posmā izstrādāsim kopējo kampaņas stratēģiju un sagatavosim visus nepieciešamos materiālus kampaņas realizācijai, tai skaitā saturu, video, mājas lapu, Kickstarter profilu un mediju plānu.

Kampaņas vadība ir darbošanās izvirzītās stratēģijas ietvaros. Pamatā tā ir mediju plāna izpilde, sociālo tīklu mārketings un maksas apmeklējuma kampaņu vadība, izmantojot Facebook Ads un Google AdWords. Nozīmīga ir arī kampaņas atbalsta komunikācija, atbildot uz jautājumiem un komentāriem – Twitter, Facebook, Kickstarter, kā arī e-pastos.

Pēc Kickstarter kampaņas atvērsim interneta veikalu, kas aizvietos kampaņas mājas lapu un turpinās pasūtījumu pieņemšanu, jo aktivitāte var saglabāties augsta pat vairākus mēnešus pēc kampaņas noslēgšanās.

Ja Tev ir unikāla ideja vai jau izstrādāts produkta prototips, piesakies uz bezmaksas konsultāciju par Kickstarter finansējuma iespējām.

Kickstarter kampaņu izstrādes process:

  • Plānošana - Idejai atbilstošas kampaņas un mārketinga stratēģijas izplānošanas, labāko risinājumu piemeklēšana un saskaņošana ar klientu;
  • Dizaina izstrāde - Klienta tēlam un prasībām atbilstoša dizaina izstrāde Kickstarter profilam, mājas lapai, mārketinga kampaņai un citiem kampaņas elementiem;
  • Profila izveide - Unikālas Kickstarter profila lapas un kampaņas atbalsta mājas lapas izveide;
  • Reklāmas video sagatavošana- Kickstarter kampaņas reklāmas video izstrāde atbilstoši klienta tēlam un idejai;
  • Iesniegšana - Kampaņas iesniegšana Kickstarter mājas lapā un atbalsts ar kampaņas pielāgošanu, vadoties pēc Kickstarter kampaņu izvērtētāju ieteikumiem;
  • Atbalstītāju piesaiste - Mārketinga stratēģijas sagatavošana un realizācija sociālo tīklu, potenciālo klientu un kampaņas atbalstītāju uzmanības piesaistīšanai;
  • Komunikācija - Komunikācija sociālajos tīklos kampaņas popularizēšanai pēc kampaņas iesniegšanas;
  • Progresa atskaites - Idejas realizācijas progresa atskaišu sagatavošana un kampaņas atbalsta mājas lapas uzturēšana;
  • E-komercijas platformas izstrāde - E-komercijas web lapas izveidošana projekta galaprodukta tirdzniecībai, sākot ar kampaņas noslēgšanās dienu;
  • Mārketinga atbalsts -  Atbalsts ar mārketingu un uzņēmuma attīstību pēc kampaņas noslēgšanās.

Mūsu klienti

klienti un sadarbības partneri
klienti un sadarbības partneri